Постинг
23.01.2019 21:22 -
WRC Сезон 2019
Автор: beartooth
Категория: Спорт
Прочетен: 288 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 10.02.2019 14:49
Прочетен: 288 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 10.02.2019 14:49
Ето че сезон 2019 във WRC вече чука на вратата. С немалко промени, нови ралита, смяна на пилоти, този сезон се очаква да е още по-интригуващ от предишния и в борбата да са всички марки автомобили. Рали Монте Карло ще даде началото на сезона, а накрая отново ще е Австралия. Чили ще приеме за пръв път старт от шампионата, правейки по този начин броя на ралитата 14.
Отбори и пилоти:
При М-Спорт Форд напускането на Ожие определено ще окаже влияние, а новият лидер ще е младия финландец Теему Сунинен, който ще си партнира с британеца Елфин Еванс, а третата кола ще се кара от различни пилоти, като първите две ралита ще я кара шведът Понтус Тидеманд.
Шампионите при конструкторите от сезон 2018 Тойота отново ще заложат на естонеца Ойт Танак, който ще е лидер на отбора, подкрепян от опитните Яри-Мати Латвала и новото попълнение Крис Мийк, който се завръща в шампионата, след като бе уволнен от Ситроен по средата на сезон 2018.
Хюндай отново ще бъдат поведени от вицешампиона през последните 2 години Тиери Нювил, до него ще е Андреас Микелсен, който ще се опита да запише добър резултат, след като разочарова през миналия сезон. Голямата новина при този отбор е привличането на 9-кратния световен рали шампион Себастиян Льоб, който ще кара в 6 ралита, като ще си дели колата с Дани Сордо, а Хейдън Падън е аут от отбора и от WRC за тази година.
При Ситроен има най-големи промени, в сравнение с другите отбори. Колите през целия сезон ще са само 2, карани от 6-кратния шампион Себастиян Ожие, който се завръща в отбора след 8 години, а зад волана на другия автомобил ще е младия финландец Есапека Лапи, който бе привлечен от отбора на Тойота и се очаква да учи от Ожие и да се адаптира към новия отбор. След разочароващото представяне през миналия сезон, французите се надяват отново да се на върха, макар и без легендата Льоб, който напусна в посока Хюндай, за изненада на всички.
Какво ще се случи в шампионата, предстои да разберем в следващите месеци, дано се получи интересен сезон и най-заслужилият отбор и пилот триумфират.
Отбори и пилоти:
При М-Спорт Форд напускането на Ожие определено ще окаже влияние, а новият лидер ще е младия финландец Теему Сунинен, който ще си партнира с британеца Елфин Еванс, а третата кола ще се кара от различни пилоти, като първите две ралита ще я кара шведът Понтус Тидеманд.
Шампионите при конструкторите от сезон 2018 Тойота отново ще заложат на естонеца Ойт Танак, който ще е лидер на отбора, подкрепян от опитните Яри-Мати Латвала и новото попълнение Крис Мийк, който се завръща в шампионата, след като бе уволнен от Ситроен по средата на сезон 2018.
Хюндай отново ще бъдат поведени от вицешампиона през последните 2 години Тиери Нювил, до него ще е Андреас Микелсен, който ще се опита да запише добър резултат, след като разочарова през миналия сезон. Голямата новина при този отбор е привличането на 9-кратния световен рали шампион Себастиян Льоб, който ще кара в 6 ралита, като ще си дели колата с Дани Сордо, а Хейдън Падън е аут от отбора и от WRC за тази година.
При Ситроен има най-големи промени, в сравнение с другите отбори. Колите през целия сезон ще са само 2, карани от 6-кратния шампион Себастиян Ожие, който се завръща в отбора след 8 години, а зад волана на другия автомобил ще е младия финландец Есапека Лапи, който бе привлечен от отбора на Тойота и се очаква да учи от Ожие и да се адаптира към новия отбор. След разочароващото представяне през миналия сезон, французите се надяват отново да се на върха, макар и без легендата Льоб, който напусна в посока Хюндай, за изненада на всички.
Какво ще се случи в шампионата, предстои да разберем в следващите месеци, дано се получи интересен сезон и най-заслужилият отбор и пилот триумфират.
Toyota vs. Ford
Тениски за автомобилни фенове. SPEEDSTAR...
Тениски BMW, AUDI, FORD, OPEL, VW, HONDA...
Тениски за автомобилни фенове. SPEEDSTAR...
Тениски BMW, AUDI, FORD, OPEL, VW, HONDA...
Няма коментари